Toimitusehdot
AROLLA VERKKOKAUPAN
TOIMITUSEHDOT
TILAAMINEN
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.arolla.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
TOIMITUSTAVAT JA TOIMITUSKULUT
Keräämme ja postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Postikulut ovat samat paketin koosta riippumatta. Paketit lähtevät meiltä pääsääntöisesti 1-2 arkipäivän sisällä tilauksesta. Joskus tilausten käsittely saattaa kuitenkin ruuhkautua ja toimitusajat voivat hiukan venyä.
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset Postin pakettina, saat tilausvahvistuksen mukana. Tarjoamme asiakkaillemme seuraavat toimitustavat:
Postipaketti
Nouto lähimmästä postitoimipisteestä. Kun paketti on saapunut postitoimipaikkaasi, saat siitä Itellalta ilmoituksen. Huomaathan, että Itella ilmoittaa pakettien saapumisista ensisijaisesti vain tekstiviestillä tai sähköpostilla. Paperinen saapumisilmoitus lähetetään vain siinä tapauksessa, jos vastaanottaja ei ole ilmoittanut puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. On siis tärkeää, että tilatessasi syötät ajantasalla olevat yhteystiedot.
PALAUTUSEHDOT
Vaihto- ja palautusasioissa olethan aina ensin yhteydessä meihin sähköpostitse asiakaspalvelu@arolla.fi
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautus on sinulle maksullinen. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, avaamattomia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita. Voit palauttaa tilauksesi postin kautta. Pakkaa ja pehmusta lähetys huolellisesti. Laitathan mukaan ainakin nimesi sekä tilausnumeron, jota palautus koskee tai vaihtoehtoisesti kopion paketin mukana tulleesta lähetteestä.
a) Palauttaminen Helposti-koodilla
Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin.
b) Palauttaminen ilman Helposti-koodia
Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle ”Asiakaspalautus" ja vie lähetys postiin.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta Arollalle. Virheilmoitukset käsitellään tapauskohtaisesti.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua siitä, kun asiakas on lunastanut tilauksensa. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Maksutavan ollessa luottokortti, hyvitetään palautus luottokorttilaskullesi. Klarnan tapauksessa hyvitys tehdään Klarna-laskulle tai -tilille.
Jos palautettu tuote ei ole uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa palauteta. Mahdollinen tuotteen takaisin lähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta: mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalvelu@arolla.fi
TARJOUSKOODIT JA ALENNUKSET
Arolla markkinointikanavissa julkaistaan toisinaan tarjouskoodeja verkkokauppaamme. Prosenttimuotoinen alennus annetaan vain normaalihintaisista tuotteista. Jos ostoskorissa on tarjoustuotteita, niin tarjouskoodilla näistä ei saa enää ylimääräistä alennusta. Näissä tapauksessa alennuskoodin alennus lasketaan vain ostoskorin normaalihintaisista tuotteista.
Erityisissä alennuskampanjoissa saatamme rajoittaa alennuskoodin käyttöä yhteen kertaan per asiakas. Tämä tarkoittaa sitä, että koodia voivat käyttää vain rekisteröityneet/kirjautuneet asiakkaat ja vain yhden kerran.
TIETOSUOJA
Arolla käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Kerättävät tiedot ja käyttötavat on kuvattu erillisessä rekisteriselosteessa
Arolla verkkosivujen ja asiakkaan välillä on suojattu yhteys. Maksuvaiheessa asiakas siirtyy ulkopuolisen maksunvälittäjän sivulle, joka vastaa oman palvelunsa tietosuojasta. Arolla sivujen ja maksunvälittäjän sivujen välillä siirretään salatun yhteyden kautta tilauksen tiedot sekä maksutapojen yhteydessä kuvatut asiakastiedot.
TUOTEVASTUU JA VAHINGONKORVAUKSET
Pyrimme aina myymään virheettömiä tuotteita, mutta toisinaan voi mukaan eksyä virheellinen tuote. Kannamme yhdessä tavarantoimittajiemme kanssa lain mukaisen vastuun virheistä ja tuotteen aiheuttamista vahingoista. Virhetapauksissa pyrimme aina ensin ratkaisemaan ongelmat yhdessä asiakkaan kanssa.
TOIMITUSEHTOJEN MUUTTAMINEN
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
SOVELLETTAVA LAKI JA ERIMIELISYYKSIEN RATKAISEMINEN
Arolla ja asiakkaan välisessä sopimussuhteessa sovelletaan Suomen lakia.
Jos kauppasopimusta koskevaa mahdollista erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA
Verkkokaupan tuotteita myy Arolla, Freedom Business Partners (y-tunnus 2917515-4 , ALV-tunnus FI29175154 ) Haapaniemenrinne 5 C 13, 02940, Espoo. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomen alueella sekä osaan EU-maista. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Valitettavasti emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle tulli- ja arvonlisäverokiemuroista johtuen.